Motorowery i motocykle polskiej marki Romet montowane są w fabryce w Podgrodziu k/Dębicy w oparciu o komponenty producentów z całego świata. Staranny proces montażu pojazdów pozwala na uzyskanie wysokiej jakości produktów.
Na wyspecjalizowanych stanowiskach montowana jest szyca kierownicy oraz w tym samym czasie skręcany jest zestaw tylnego koła wraz z wahaczem. Silnik wyposażany jest w osprzęt, a kierownica wyposażania jest w manetki.

Rama wyposażana jest w stopkę centralną, przednie zawieszenie oraz przednie koła. Rozmieszczana jest również instalacja elektryczna. Tak przygotowana rama trafia na linie montażową.
Na linii montażowej kolejno montowany jest wcześniej przygotowany wahacz wraz z tylnim kołem, silnik, kierownica, układ hamulcowy, oświetlenie oraz elementy elektryczne. Po dokonaniu testu poprawności działania montowane jest siedzenie plastikowe, osłony oraz zbiornik paliwa.

Motocykl po zjeździe z linii montażowej przechodzi szczegółową kontrolę wizualną oraz sprawdzana jest płynność działania wszystkich ruchomych elementów.
Motocykl jest uruchamiany przed wjazdem na linię testową. Sprawdzana jest poprawność działania rozgrzanego silnika oraz dokonywany jest test elementów elektrycznych (klakson, oświetlenie)

Pojazd trafia na linię testową, na której sprawdzany jest:
  • nacisk na osie,
  • pomiar wskazań licznika,
  • pomiar prędkości maksymalnej oraz przyśpieszenia,
  • pomiar osiowości,
  • automatyczny pomiar poprawności ustawienia i mocy przedniego reflektora,
  • pomiar siły działania przedniego i tylnego hamulca.

Po przeprowadzonym teście automatycznie drukowany jest jego wynik.

Po oznaczeniu motocykla i nadania mu numeru transportowego motocykl trafia do punktu sprzedaży.