Aluminiowe elementy:
Dział R&D sprawdza wagę każdej części składowej motocykla. Redukcja wagi spędza sen z powiek naszych inżynierów, wiele elementów wykonywane jest z aluminium na podstawie specjalnej, nowoczesnej technologii rodem z NASA. Aluminium jest zdecydowanie lżejsze od stali – co pozwala zmniejszyć masę całkowitą pojazdu jednocześnie zwiększając osiągi motocykla.
Wtrysk paliwa DELPHI:
Najnowszy wtrysk paliwa FI dostarczany przez firmę DELPHI, pozwala na stworzenie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej, pozwalającej zminimalizować zużycie paliwa jednocześnie zwiększając moc silnika. Redukcja zużycia paliwa sięga 15% w stosunku do tradycyjnych systemów zasilania. Nasza technologia jest również przyjazna dla środowiska, ponieważ spełniamy rygorystyczne normy emisji spalin.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie:
Współpraca z czołowymi producentami przewodów hamulcowych pozwala wyposażyć nasze pojazdy w najnowszą technologię stosowaną na torach wyścigowych. Specjalnie zaprojektowane przewody hamulcowe w stalowym oplocie minimalizują zwiększanie średnicy przewodu hamulcowego podczas wzrostu ciśnienia, przez co hamulce są bardziej dozowane oraz bardziej skuteczne, wszystko w trosce o bezpieczeństwo.
Radialne zaciski hamulcowe:
Radialne zaciski hamulcowe zastosowane w naszych pojazdach pozwalają na zwiększenie powierzchni styku klocków hamulcowych, z tarczą o kilkanaście procent. Zastosowana technologia pieczołowicie opracowywana w naszym dziale R&D pozwala zdecydowanie skrócić drogę hamowania, zwiększając bezpieczeństwo użytkowników.
Tarcze hamulcowe Wave:
Tarcze typu Wave posiadają zoptymalizowany kształt oraz wielkość. Zastosowanie tej technologii pozwala zredukować drogę hamowania o kilka metrów, jednocześnie wydłużając interwały wymian tarcz hamulcowych. Specjalnie zaprojektowany kształt pozwala na szybkie oddawanie ciepła przez tarczę, dzięki czemu hamowanie jest bardziej efektywne.