Poprzedni produkt Następny produkt
Motocykle: ADV 250
wersje kolorystyczne:

Pojemność silników: 250 ccm

A2
Kto uprawniony:
Prawo jazdy A2 mogą ubiegać się osoby które mają skończone 18 lat.

Do czego upoważnia:
Motocykle o mocy do 35 kW (47,59 KM), a ich stosunek mocy do masy nie może być wyższy niż 0,2 kW na 1 kg.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Dzięki przewodom hamulcowym w stalowym oplocie, które z powodzeniem stosujemy w naszych pojazdach, układy hamulcowe są skuteczniejsze, zdecydowanie bardziej odporne na fading (pogorszenie skuteczności wraz ze wzrostem temperatury) oraz znacznie lepiej dozowane. Przewody w oplocie stalowym nie ulegają również zjawisku puchnięcia i dużo lepiej współpracują z systemami CBS oraz ABS. A wszystko w trosce o to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo.
Elektroniczny wtrysk paliwa
Najnowsze rozwiązania w dziedzinie zasilania silnika spalinowego w mieszankę paliwowo-powietrzną pozwalają na możliwie optymalne dobranie ilości paliwa do aktualnych warunków pracy silnika. Wpływa to bezpośrednio na mniejsze spalanie (mniejsza ilość niespalonego paliwa w spalinach), podnosi moc silnika i jednocześnie pozwala na zredukowanie powstających podczas spalania substancji szkodliwych. Dzięki najnowszym rozwiązaniom w tej dziedzinie jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyśrubowane normy homologacyjne.
Układ hamulcowy z ABS
ABS (Anti-Lock Braking System) , czyli układ zapobiegający utracie przyczepności kół podczas hamowania, jest obecnie obowiązkowym wyposażeniem wszystkich motocykli i skuterów o pojemności powyżej 125 cm3. Działanie tego systemu opiera się na czujnikach, które informują sterownik ABS-u o zablokowaniu koła podczas hamowania i modulacji siły stosowanej do hamowania, by przywrócić ruch obrotowy koła. Najnowsze rozwiązania z dziedziny ABS pozwalają na bardzo skuteczną kontrolę uślizgu, co wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo kierującego i pasażera.
Wałek wyrównoważający
Wałek wyrównoważający zwany także balanserem, jest elementem stosowanym w nowoczesnych silnikach czterosuwowych, którego zadaniem jest eliminowanie niepożądanych drgań silnika i przenoszenia wibracji na pozostałe elementy konstrukcyjne. Oprócz zmniejszania uciążliwych wibracji, wałek wyrównoważający wpływa również dodatnio na kulturę pracy silnika, który dzięki jego zastosowaniu pracuje płynniej i łagodniej reaguje na gaz.
Oświetlenie w technologii LED
Oświetlenie oparte o technologię LED to bezapelacyjnie najlepsze obecnie rozwiązanie technologiczne w motoryzacji w tej dziedzinie. Diody LED pobierają ponad 10x mniej prądu niż standardowe żarówki, są nieporównywalnie lżejsze, wstrząsoodporne i długowieczne. Potrafią świecić kilkadziesiąt tysięcy godzin. Ich światło jest bardzo jasne i niezwykle wydajne. Mogą również świecić w wielu kolorach. Nie bez znaczenia są w tym przypadku również walory estetyczne. Diody LED dają dużo więcej możliwości w temacie projektowania kształtów nadwozia i dopasowanego do niego oświetlenia.
Tarcze hamulcowe typu wave
Ta technologia wywodzi się z torów wyścigowych. Nacięcia w tarczy zwiększają powierzchnię, która oddaje ciepło wytworzone podczas hamowania. Taka tarcza szybciej się wychładza, jest przez to znacznie mniej podatna na przegrzanie i odkształcenia. Zwiększa stabilność cieplną i tym samym skuteczność hamowania. Przy okazji, co często również istotne, poprawia efektowność wizualną motocykla.
Aluminiowe elementy
Staramy się by jak najwięcej elementów składowych naszych pojazdów było wykonywanych z wysokojakościowych stopów lekkich. Redukcja masy przy zachowaniu właściwości wytrzymałościowych to jeden z priorytetów jakie przyświecają nam przy konstruowaniu każdego z podzespołów motocykla. Wszystko po to by zwiększać osiągi i ekonomię użytkowania, a także poprawiać walory użytkowe i wizualne naszych pojazdów.
EURO4
cena katalogowa: 11999 zł
Kolor:
Wybierz
  • biały
  • złoty

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
parametry
rocznik
2015
rocznik
2017
wymiary [mm]
2105×885×1370 mm
rozstaw osi [mm]
1400 mm
waga [kg]
188 kg
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
średnica×skok
77×53.6 mm
pojemność [ccm]
250 ccm
chłodzenie
chłodzony cieczą
moc max [KM]
17.4 kW / 9000 rpm
moment obrot. [Nm/rpm]
22.5 Nm / 7000 rpm
prędkość max [km/h]
120 km/h
rozruch
elektryczny
zapłon
ECU
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
6-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył
100/90-19 | 130/70-17
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy USD
zawieszenie tył
centralny amortyzator olejowy
pojemność zbiornika [L]
15 L
hamulec przód / tył
262 mm tarcza / 258 mm tarcza
system hamulcowy
ABS
rodzaj paliwa
P
zużycie paliwa
3.3 L/100 km
Emisja CO2
CO2 –> 77 g/km
Stosunek: moc/masa
0.093 (kW/kg)