Poprzedni produkt Następny produkt
Motocykle: ADV 400
wersje kolorystyczne:

Pojemność silników: 397 ccm

A2
Kto uprawniony:
Prawo jazdy A2 mogą ubiegać się osoby które mają skończone 18 lat.

Do czego upoważnia:
Motocykle o mocy do 35 kW (47,59 KM), a ich stosunek mocy do masy nie może być wyższy niż 0,2 kW na 1 kg.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Dzięki przewodom hamulcowym w stalowym oplocie, które z powodzeniem stosujemy w naszych pojazdach, układy hamulcowe są skuteczniejsze, zdecydowanie bardziej odporne na fading (pogorszenie skuteczności wraz ze wzrostem temperatury) oraz znacznie lepiej dozowane. Przewody w oplocie stalowym nie ulegają również zjawisku puchnięcia i dużo lepiej współpracują z systemami CBS oraz ABS. A wszystko w trosce o to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo.
Elektroniczny wtrysk paliwa
Najnowsze rozwiązania w dziedzinie zasilania silnika spalinowego w mieszankę paliwowo-powietrzną pozwalają na możliwie optymalne dobranie ilości paliwa do aktualnych warunków pracy silnika. Wpływa to bezpośrednio na mniejsze spalanie (mniejsza ilość niespalonego paliwa w spalinach), podnosi moc silnika i jednocześnie pozwala na zredukowanie powstających podczas spalania substancji szkodliwych. Dzięki najnowszym rozwiązaniom w tej dziedzinie jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyśrubowane normy homologacyjne.
Sucha misa olejowa
Układy smarowania silnika z suchą miską olejową stosowane są głównie w sportowych i wyczynowych konstrukcjach. Ich zaletą jest wydajne smarowanie w każdych warunkach, niezależnie od pozycji w jakiej znajduje się motocykl. Taki układ smarowania jest jednak bardziej skomplikowany od rozwiązania z mokra miską olejową, bo wymaga podwójnej pompy i zewnętrznego zbiornika oleju.
Układ hamulcowy z ABS
ABS (Anti-Lock Braking System) , czyli układ zapobiegający utracie przyczepności kół podczas hamowania, jest obecnie obowiązkowym wyposażeniem wszystkich motocykli i skuterów o pojemności powyżej 125 cm3. Działanie tego systemu opiera się na czujnikach, które informują sterownik ABS-u o zablokowaniu koła podczas hamowania i modulacji siły stosowanej do hamowania, by przywrócić ruch obrotowy koła. Najnowsze rozwiązania z dziedziny ABS pozwalają na bardzo skuteczną kontrolę uślizgu, co wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo kierującego i pasażera.
Wałek wyrównoważający
Wałek wyrównoważający zwany także balanserem, jest elementem stosowanym w nowoczesnych silnikach czterosuwowych, którego zadaniem jest eliminowanie niepożądanych drgań silnika i przenoszenia wibracji na pozostałe elementy konstrukcyjne. Oprócz zmniejszania uciążliwych wibracji, wałek wyrównoważający wpływa również dodatnio na kulturę pracy silnika, który dzięki jego zastosowaniu pracuje płynniej i łagodniej reaguje na gaz.
Oświetlenie w technologii LED
Oświetlenie oparte o technologię LED to bezapelacyjnie najlepsze obecnie rozwiązanie technologiczne w motoryzacji w tej dziedzinie. Diody LED pobierają ponad 10x mniej prądu niż standardowe żarówki, są nieporównywalnie lżejsze, wstrząsoodporne i długowieczne. Potrafią świecić kilkadziesiąt tysięcy godzin. Ich światło jest bardzo jasne i niezwykle wydajne. Mogą również świecić w wielu kolorach. Nie bez znaczenia są w tym przypadku również walory estetyczne. Diody LED dają dużo więcej możliwości w temacie projektowania kształtów nadwozia i dopasowanego do niego oświetlenia.
Tarcze hamulcowe typu wave
Ta technologia wywodzi się z torów wyścigowych. Nacięcia w tarczy zwiększają powierzchnię, która oddaje ciepło wytworzone podczas hamowania. Taka tarcza szybciej się wychładza, jest przez to znacznie mniej podatna na przegrzanie i odkształcenia. Zwiększa stabilność cieplną i tym samym skuteczność hamowania. Przy okazji, co często również istotne, poprawia efektowność wizualną motocykla.
Aluminiowe elementy
Staramy się by jak najwięcej elementów składowych naszych pojazdów było wykonywanych z wysokojakościowych stopów lekkich. Redukcja masy przy zachowaniu właściwości wytrzymałościowych to jeden z priorytetów jakie przyświecają nam przy konstruowaniu każdego z podzespołów motocykla. Wszystko po to by zwiększać osiągi i ekonomię użytkowania, a także poprawiać walory użytkowe i wizualne naszych pojazdów.
EURO4
cena katalogowa: 14999 zł
Kolor:
Wybierz
  • zielony
  • złoty

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
Opis

Wysoko umieszczona kanapa, koła enduro (21 cali z przodu oraz 18 z tyłu) solidne i naszpikowane zębami podnóżki kierowcy, szeroka, wysoko poprowadzona kierownica oraz umiejscowione tuż pod kanapą dwie końcówki rasowo brzmiącego wydechu – ADV 400 ma wszystko, co prawdziwy sprzęt typu Adventure mieć powinien. Zasilany wtryskiem paliwa silnik o dużej pojemności świetnie radzi sobie nawet na stromych podjazdach i z pełnym podróżniczym ekwipunkiem, a przystosowane do jazdy enduro regulowane zawieszenia o dużym skoku dają radę nawet w ciężkim terenie. Skuteczne hamulce z systemem ABS zapewniają bezpieczeństwo na drodze. Ten motocykl wie jak obudzić w Tobie prawdziwego odkrywcę. Dla modelu ADV 400 przygotowaliśmy ofertę podróżniczych akcesoriów. Wśród nich można znaleźć takie dodatki jak aluminiowe kufry wraz z dedykowanymi stelażami, wzmacniające gmole, osłona przedniej lampy, czy handbary.

parametry
rocznik
2015
rocznik
2017
wymiary [mm]
2205×810×1350 mm
rozstaw osi [mm]
1460 mm
waga [kg]
162 kg
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
średnica×skok
85×70 mm
pojemność [ccm]
397 ccm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
20.2kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm]
30.8 N.m/5000 r/min
prędkość max [km/h]
115 km/h
rozruch
elektryczny
zapłon
TLI
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony przód | tył
90/90-21 | 130/80-18
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył
centralny amortyzator olejowy
pojemność zbiornika [L]
16 L
hamulec przód / tył
258 mm tarcza / 240 mm tarcza
system hamulcowy
ABS
rodzaj paliwa
P lub E5
zużycie paliwa
3.9L/100 km
Emisja CO2
CO2 –> 89 g/km
Stosunek: moc/masa
0.125 (kW/kg)