Poprzedni produkt Następny produkt
Motocykle 125: CRS FI 125 Enduro / Supermoto
wersje kolorystyczne:

Pojemność silników: 125 ccm

A1
Kto uprawniony:
Prawo jazdy kat. A1 mogą ubiegać się osoby które mają skończone 16 lat.

Do czego upoważnia:
Motocykle o pojemności do 125ccm oraz mocy nie przekraczającej 11kW.
B pow. 3 lat
Kto uprawniony:
Prawo jazdy kat. B mogą ubiegać się osoby które mają skończone 18 lat. Oraz posiadają co najmniej 3 lata kategorią B.

Do czego upoważnia:
Motocykle o pojemności do 125ccm oraz mocy nie przekraczającej 11kW.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Dzięki przewodom hamulcowym w stalowym oplocie, które z powodzeniem stosujemy w naszych pojazdach, układy hamulcowe są skuteczniejsze, zdecydowanie bardziej odporne na fading (pogorszenie skuteczności wraz ze wzrostem temperatury) oraz znacznie lepiej dozowane. Przewody w oplocie stalowym nie ulegają również zjawisku puchnięcia i dużo lepiej współpracują z systemami CBS oraz ABS. A wszystko w trosce o to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo.
Elektroniczny wtrysk paliwa
Najnowsze rozwiązania w dziedzinie zasilania silnika spalinowego w mieszankę paliwowo-powietrzną pozwalają na możliwie optymalne dobranie ilości paliwa do aktualnych warunków pracy silnika. Wpływa to bezpośrednio na mniejsze spalanie (mniejsza ilość niespalonego paliwa w spalinach), podnosi moc silnika i jednocześnie pozwala na zredukowanie powstających podczas spalania substancji szkodliwych. Dzięki najnowszym rozwiązaniom w tej dziedzinie jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyśrubowane normy homologacyjne.
Zawieszenie typu upside-down
Upside-Down, czyli odwrócony przedni widelec, to technologia, którą również zaczerpnęliśmy ze nowoczesnych motocykli sportowych. Takie rozwiązanie pozwala przede wszystkim uzyskać większą sztywność przedniego zawieszenia. Rura teleskopu w większości schowana jest w goleni zawieszenia. Wpływa to dodatnio na precyzje pracy zawieszenia a tym samym bardziej przewidywlane prowadzenie pojazdu. Zmniejsza się również niekorzystna masa nieresorowanych elementów motocykla.
Wałek wyrównoważający
Wałek wyrównoważający zwany także balanserem, jest elementem stosowanym w nowoczesnych silnikach czterosuwowych, którego zadaniem jest eliminowanie niepożądanych drgań silnika i przenoszenia wibracji na pozostałe elementy konstrukcyjne. Oprócz zmniejszania uciążliwych wibracji, wałek wyrównoważający wpływa również dodatnio na kulturę pracy silnika, który dzięki jego zastosowaniu pracuje płynniej i łagodniej reaguje na gaz.
Kombinowany układ hamulcowy
CBS (Combined Braking System), czyli kombinowany układ hamulcowy, to układ hamulcowy w systemie kombinowanym. Zgodnie z wymogami najnowszych przepisów homologacyjnych w Unii Europejskiej, system CBS ma uruchamiać obydwa hamulce przy użyciu jednego - przedniego lub tylnego hamulca. W rezultacie naciskając tylko dźwignię tylnego hamulca, inicjujemy działanie również tego przedniego i na odwrót. Ten system pozwala zwiększyć bezpieczeństwo oraz stabilność pojazdu w trakcie hamowania.
Oświetlenie w technologii LED
Oświetlenie oparte o technologię LED to bezapelacyjnie najlepsze obecnie rozwiązanie technologiczne w motoryzacji w tej dziedzinie. Diody LED pobierają ponad 10x mniej prądu niż standardowe żarówki, są nieporównywalnie lżejsze, wstrząsoodporne i długowieczne. Potrafią świecić kilkadziesiąt tysięcy godzin. Ich światło jest bardzo jasne i niezwykle wydajne. Mogą również świecić w wielu kolorach. Nie bez znaczenia są w tym przypadku również walory estetyczne. Diody LED dają dużo więcej możliwości w temacie projektowania kształtów nadwozia i dopasowanego do niego oświetlenia.
Tarcze hamulcowe typu wave
Ta technologia wywodzi się z torów wyścigowych. Nacięcia w tarczy zwiększają powierzchnię, która oddaje ciepło wytworzone podczas hamowania. Taka tarcza szybciej się wychładza, jest przez to znacznie mniej podatna na przegrzanie i odkształcenia. Zwiększa stabilność cieplną i tym samym skuteczność hamowania. Przy okazji, co często również istotne, poprawia efektowność wizualną motocykla.
Aluminiowe elementy
Staramy się by jak najwięcej elementów składowych naszych pojazdów było wykonywanych z wysokojakościowych stopów lekkich. Redukcja masy przy zachowaniu właściwości wytrzymałościowych to jeden z priorytetów jakie przyświecają nam przy konstruowaniu każdego z podzespołów motocykla. Wszystko po to by zwiększać osiągi i ekonomię użytkowania, a także poprawiać walory użytkowe i wizualne naszych pojazdów.
EURO4
cena katalogowa: 8999 zł
Kolor:
Wybierz
  • biało-niebieski
  • biało-czerwony

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
parametry
rocznik
2015
rocznik
2018
wymiary [mm]
2200/2120×830×1180/1140 mm
rozstaw osi [mm]
1405 mm
waga [kg]
129 kg
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
średnica×skok
57×48.8 mm
pojemność [ccm]
125 ccm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
8.3 kW / 9000 rpm
moment obrot. [Nm/rpm]
9.5 Nm / 7500 rpm
prędkość max [km/h]
95 km/h
rozruch
elektryczny, nożny
zapłon
ECU
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył
2.75-21|4.10-18 / 100/70-17|130/70-17
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy USD
zawieszenie tył
centralny amortyzator olejowy
pojemność zbiornika [L]
7.2 L
hamulec przód / tył
280 mm tarcza / 220 mm tarcza
system hamulcowy
CBS
rodzaj paliwa
P
zużycie paliwa
2.6L/100 km
Emisja CO2
CO2 –> 59 g/km
Stosunek: moc/masa
0,06(kW/kg)