Poprzedni produkt Następny produkt
Motocykle: Classic 400
wersje kolorystyczne:

Pojemność silników: 397

A2
Kto uprawniony:
Prawo jazdy A2 mogą ubiegać się osoby które mają skończone 18 lat.

Do czego upoważnia:
Motocykle o mocy do 35 kW (47,59 KM), a ich stosunek mocy do masy nie może być wyższy niż 0,2 kW na 1 kg.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Dzięki przewodom hamulcowym w stalowym oplocie, które z powodzeniem stosujemy w naszych pojazdach, układy hamulcowe są skuteczniejsze, zdecydowanie bardziej odporne na fading (pogorszenie skuteczności wraz ze wzrostem temperatury) oraz znacznie lepiej dozowane. Przewody w oplocie stalowym nie ulegają również zjawisku puchnięcia i dużo lepiej współpracują z systemami CBS oraz ABS. A wszystko w trosce o to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo.
Elektroniczny wtrysk paliwa
Najnowsze rozwiązania w dziedzinie zasilania silnika spalinowego w mieszankę paliwowo-powietrzną pozwalają na możliwie optymalne dobranie ilości paliwa do aktualnych warunków pracy silnika. Wpływa to bezpośrednio na mniejsze spalanie (mniejsza ilość niespalonego paliwa w spalinach), podnosi moc silnika i jednocześnie pozwala na zredukowanie powstających podczas spalania substancji szkodliwych. Dzięki najnowszym rozwiązaniom w tej dziedzinie jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyśrubowane normy homologacyjne.
Elementy ze stali nierdzewnej
Stosowanie podzespołów wykonanych ze stali szlachetnych wpływa bezpośrednio na żywotność tych elementów. Najczęściej z takich materiałów wykonuje się elementy silnie narażone na korozję jak chociażby mające styczność ze żrącymi związkami chemicznymi układy wydechowe. Stal nierdzewną stosuje się również do produkcji elementów dekoracyjnych, których nienaganny wygląd wpływa dodatnio na estetykę pojazdu.
Sucha misa olejowa
Układy smarowania silnika z suchą miską olejową stosowane są głównie w sportowych i wyczynowych konstrukcjach. Ich zaletą jest wydajne smarowanie w każdych warunkach, niezależnie od pozycji w jakiej znajduje się motocykl. Taki układ smarowania jest jednak bardziej skomplikowany od rozwiązania z mokra miską olejową, bo wymaga podwójnej pompy i zewnętrznego zbiornika oleju.
Układ hamulcowy z ABS
ABS (Anti-Lock Braking System) , czyli układ zapobiegający utracie przyczepności kół podczas hamowania, jest obecnie obowiązkowym wyposażeniem wszystkich motocykli i skuterów o pojemności powyżej 125 cm3. Działanie tego systemu opiera się na czujnikach, które informują sterownik ABS-u o zablokowaniu koła podczas hamowania i modulacji siły stosowanej do hamowania, by przywrócić ruch obrotowy koła. Najnowsze rozwiązania z dziedziny ABS pozwalają na bardzo skuteczną kontrolę uślizgu, co wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo kierującego i pasażera.
Wałek wyrównoważający
Wałek wyrównoważający zwany także balanserem, jest elementem stosowanym w nowoczesnych silnikach czterosuwowych, którego zadaniem jest eliminowanie niepożądanych drgań silnika i przenoszenia wibracji na pozostałe elementy konstrukcyjne. Oprócz zmniejszania uciążliwych wibracji, wałek wyrównoważający wpływa również dodatnio na kulturę pracy silnika, który dzięki jego zastosowaniu pracuje płynniej i łagodniej reaguje na gaz.
EURO4
cena katalogowa: 14989 zł
Kolor:
Wybierz
  • brązowy-biały
  • czerwony-biały
  • zielony-biały
  • czarny-biały

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
Opis

W tym modelu nawiązująca do jednośladowych oldtimerów, piękna i ponadczasowa linia została połączona ze zgrabnie ukrytą nowoczesną technologią. Wysmakowane detale, cechujące ikonę klasycznego stylu, takie jak: chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy dodatkowy kickstarter, są świetnie uzupełniane przez elastyczny i zarazem dynamiczny jednocylindrowy silnik z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową oraz schowane pod klasycznymi obudowami współczesne rozwiązania technologiczne. W modelu tym nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego wyposażonego w antypoślizgowy system ABS przy przedniej tarczy oraz wszelkich nowinek pozwalających spełnić rygorystyczne wymagania najnowszych wytycznych homologacyjnych normy Euro 4. Całość została tak zaprojektowana, aby dawać nielimitowaną przyjemność z jazdy i cieszyć oko pięknem formy.

parametry
rocznik
2015
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
pojemność
397
rocznik
2017
wymiary [mm]
2105×760×1130 mm
rozstaw osi [mm]
1420 mm
waga [kg]
160 kg
średnica×skok
85×70 mm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
20.4kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm]
30,6 przy 5000 r/min
prędkość max [km/h]
115 km/h
rozruch
elektryczny, nożny
zapłon
TLI
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony przód | tył
100/90-19 | 130/70-18
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył
amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L]
13 L
hamulec przód / tył
276 mm tarcza / 160 mm bęben
system hamulcowy
ABS