Poprzedni produkt Następny produkt
Motocykle: Division 125
wersje kolorystyczne:

Pojemność silników: 124 ccm

A1
Kto uprawniony:
Prawo jazdy kat. A1 mogą ubiegać się osoby które mają skończone 16 lat.

Do czego upoważnia:
Motocykle o pojemności do 125ccm oraz mocy nie przekraczającej 11kW.
B pow. 3 lat
Kto uprawniony:
Prawo jazdy kat. B mogą ubiegać się osoby które mają skończone 18 lat. Oraz posiadają co najmniej 3 lata kategorią B.

Do czego upoważnia:
Motocykle o pojemności do 125ccm oraz mocy nie przekraczającej 11kW.
Elektroniczny wtrysk paliwa
Najnowsze rozwiązania w dziedzinie zasilania silnika spalinowego w mieszankę paliwowo-powietrzną pozwalają na możliwie optymalne dobranie ilości paliwa do aktualnych warunków pracy silnika. Wpływa to bezpośrednio na mniejsze spalanie (mniejsza ilość niespalonego paliwa w spalinach), podnosi moc silnika i jednocześnie pozwala na zredukowanie powstających podczas spalania substancji szkodliwych. Dzięki najnowszym rozwiązaniom w tej dziedzinie jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyśrubowane normy homologacyjne.
Zawieszenie typu upside-down
Upside-Down, czyli odwrócony przedni widelec, to technologia, którą również zaczerpnęliśmy ze nowoczesnych motocykli sportowych. Takie rozwiązanie pozwala przede wszystkim uzyskać większą sztywność przedniego zawieszenia. Rura teleskopu w większości schowana jest w goleni zawieszenia. Wpływa to dodatnio na precyzje pracy zawieszenia a tym samym bardziej przewidywlane prowadzenie pojazdu. Zmniejsza się również niekorzystna masa nieresorowanych elementów motocykla.
Wałek wyrównoważający
Wałek wyrównoważający zwany także balanserem, jest elementem stosowanym w nowoczesnych silnikach czterosuwowych, którego zadaniem jest eliminowanie niepożądanych drgań silnika i przenoszenia wibracji na pozostałe elementy konstrukcyjne. Oprócz zmniejszania uciążliwych wibracji, wałek wyrównoważający wpływa również dodatnio na kulturę pracy silnika, który dzięki jego zastosowaniu pracuje płynniej i łagodniej reaguje na gaz.
Kombinowany układ hamulcowy
CBS (Combined Braking System), czyli kombinowany układ hamulcowy, to układ hamulcowy w systemie kombinowanym. Zgodnie z wymogami najnowszych przepisów homologacyjnych w Unii Europejskiej, system CBS ma uruchamiać obydwa hamulce przy użyciu jednego - przedniego lub tylnego hamulca. W rezultacie naciskając tylko dźwignię tylnego hamulca, inicjujemy działanie również tego przedniego i na odwrót. Ten system pozwala zwiększyć bezpieczeństwo oraz stabilność pojazdu w trakcie hamowania.
Oświetlenie w technologii LED
Oświetlenie oparte o technologię LED to bezapelacyjnie najlepsze obecnie rozwiązanie technologiczne w motoryzacji w tej dziedzinie. Diody LED pobierają ponad 10x mniej prądu niż standardowe żarówki, są nieporównywalnie lżejsze, wstrząsoodporne i długowieczne. Potrafią świecić kilkadziesiąt tysięcy godzin. Ich światło jest bardzo jasne i niezwykle wydajne. Mogą również świecić w wielu kolorach. Nie bez znaczenia są w tym przypadku również walory estetyczne. Diody LED dają dużo więcej możliwości w temacie projektowania kształtów nadwozia i dopasowanego do niego oświetlenia.
Tarcze hamulcowe typu wave
Ta technologia wywodzi się z torów wyścigowych. Nacięcia w tarczy zwiększają powierzchnię, która oddaje ciepło wytworzone podczas hamowania. Taka tarcza szybciej się wychładza, jest przez to znacznie mniej podatna na przegrzanie i odkształcenia. Zwiększa stabilność cieplną i tym samym skuteczność hamowania. Przy okazji, co często również istotne, poprawia efektowność wizualną motocykla.
Gniazdo USB
Dzięki wyposażeniu w fabryczne gniazdo USB oferujemy łatwy dostęp do zasilania coraz bardziej popularnych urządzeń mobilnych. Nawigacja GPS, odtwarzacz, smartfon, kamera, czy tablet. Każde z tych urządzeń możesz teraz wrzucić do tankbaga lub zamocować w dodatkowym uchwycie i zasilać/ładować w wygodny sposób również podczas jazdy.
Aluminiowe elementy
Staramy się by jak najwięcej elementów składowych naszych pojazdów było wykonywanych z wysokojakościowych stopów lekkich. Redukcja masy przy zachowaniu właściwości wytrzymałościowych to jeden z priorytetów jakie przyświecają nam przy konstruowaniu każdego z podzespołów motocykla. Wszystko po to by zwiększać osiągi i ekonomię użytkowania, a także poprawiać walory użytkowe i wizualne naszych pojazdów.
EURO4
cena katalogowa
8499 zł
7499 zł
Kolor:
Wybierz
  • niebieski-biały
  • zielony
  • czerwony

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
parametry
rocznik
2015
rocznik
2017
wymiary [mm]
2100×805×1100 mm
rozstaw osi [mm]
1380 mm
waga [kg]
144 kg
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
średnica×skok
56.5×49.6 mm
pojemność [ccm]
124 ccm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
8.5 kW /9000 rpm
moment obrot. [Nm/rpm]
9.5 Nm / 7000 rpm
prędkość max [km/h]
90 km/h
rozruch
elektryczny
zapłon
TLI
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony
opony przód | tył
100/80-17 | 130/70-17
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy USD
zawieszenie tył
centralny amortyzator olejowy
pojemność zbiornika [L]
14 L
hamulec przód / tył
300 mm tarcza / 220 mm tarcza
system hamulcowy
CBS