Poprzedni produkt Następny produkt
Motocykle: ZK 125FX
wersje kolorystyczne:

Pojemność silników: 124,5 ccm

A1
Kto uprawniony:
Prawo jazdy kat. A1 mogą ubiegać się osoby które mają skończone 16 lat.

Do czego upoważnia:
Motocykle o pojemności do 125ccm oraz mocy nie przekraczającej 11kW.
B pow. 3 lat
Kto uprawniony:
Prawo jazdy kat. B mogą ubiegać się osoby które mają skończone 18 lat. Oraz posiadają co najmniej 3 lata kategorią B.

Do czego upoważnia:
Motocykle o pojemności do 125ccm oraz mocy nie przekraczającej 11kW.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Dzięki przewodom hamulcowym w stalowym oplocie, które z powodzeniem stosujemy w naszych pojazdach, układy hamulcowe są skuteczniejsze, zdecydowanie bardziej odporne na fading (pogorszenie skuteczności wraz ze wzrostem temperatury) oraz znacznie lepiej dozowane. Przewody w oplocie stalowym nie ulegają również zjawisku puchnięcia i dużo lepiej współpracują z systemami CBS oraz ABS. A wszystko w trosce o to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo.
Elektroniczny wtrysk paliwa
Najnowsze rozwiązania w dziedzinie zasilania silnika spalinowego w mieszankę paliwowo-powietrzną pozwalają na możliwie optymalne dobranie ilości paliwa do aktualnych warunków pracy silnika. Wpływa to bezpośrednio na mniejsze spalanie (mniejsza ilość niespalonego paliwa w spalinach), podnosi moc silnika i jednocześnie pozwala na zredukowanie powstających podczas spalania substancji szkodliwych. Dzięki najnowszym rozwiązaniom w tej dziedzinie jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyśrubowane normy homologacyjne.
Wałek wyrównoważający
Wałek wyrównoważający zwany także balanserem, jest elementem stosowanym w nowoczesnych silnikach czterosuwowych, którego zadaniem jest eliminowanie niepożądanych drgań silnika i przenoszenia wibracji na pozostałe elementy konstrukcyjne. Oprócz zmniejszania uciążliwych wibracji, wałek wyrównoważający wpływa również dodatnio na kulturę pracy silnika, który dzięki jego zastosowaniu pracuje płynniej i łagodniej reaguje na gaz.
Kombinowany układ hamulcowy
CBS (Combined Braking System), czyli kombinowany układ hamulcowy, to układ hamulcowy w systemie kombinowanym. Zgodnie z wymogami najnowszych przepisów homologacyjnych w Unii Europejskiej, system CBS ma uruchamiać obydwa hamulce przy użyciu jednego - przedniego lub tylnego hamulca. W rezultacie naciskając tylko dźwignię tylnego hamulca, inicjujemy działanie również tego przedniego i na odwrót. Ten system pozwala zwiększyć bezpieczeństwo oraz stabilność pojazdu w trakcie hamowania.
EURO4
cena katalogowa: 5999 zł
Kolor:
Wybierz
  • czerwony
  • czarny
  • granatowy

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
parametry
rocznik
2015
rocznik
2017
wymiary [mm]
2080×770×1100 mm
rozstaw osi [mm]
1320 mm
waga [kg]
133 kg
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
średnica×skok
57×48,8 mm
pojemność [ccm]
124,5 ccm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
7.5kW/8700 r/min
moment obrot. [Nm/rpm]
8.8.m/6500 r/min
prędkość max [km/h]
90 km/h
rozruch
elektryczny, nożny
zapłon
ECU
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył
90/90-18 | 100/90-18
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył
amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L]
13 L
hamulec przód / tył
tarcza / bęben
system hamulcowy
CBS
rodzaj paliwa
P lub E5
zużycie paliwa
2.5 L/100 km
Emisja CO2
CO2 –> 57 g/km
Stosunek: moc/masa
0.056 (kW/kg)