Vorherigen Artikel Nächster Artikel
Motorräder: Classic 400 Cafe Racer
verfügbare Farben:

Dowód osobisty
Wer ist berechtigt:
Alle Personen, die vor dem 19. Januar 2013 volljährich geworden sind.

Wozu ist man berechtigt:
Mofas mit einem Hubraum bis zu 50ccm und einer Höchstgeschwindigkeit 45km/h.
AM
Wer ist berechtigt:
Um den Führerschein Klasse AM können sich Personen ab dem vollendeten 14. Lebensjahr bewerben.

Wozu ist man berechtigt:
Mofas mit einem Hubraum bis zu 50ccm und einer Höchstgeschwindigkeit 45km/h.
B
Wer ist berechtigt:
Um den Führerschein Klasse B können sich Personen ab dem vollendeten 18. Lebensjahr bewerben.

Wozu ist man berechtigt:
Mofas mit einem Hubraum bis zu 50ccm und einer Höchstgeschwindigkeit 45km/h.
Katalogepreis: 4112 €
Kolor:
Wybierz
  • srebrny
  • czerwony

Aby dodać produkt do koszyka proszę wybrać kolor.

Dodaj do koszyka
Beschreibung

Cafe Racer to oparta na modelu Classic 400 uliczna retro-wyścigówka. Jest odpowiedzią na modę na miejskie motocykle sportowe, którymi w latach 60-ych ścigano się ulicami miast „od kafejki, do kafejki”. Classic 400 Cafe Racer pozwala dziś poczuć ducha tamtych czasów, zwiększając przy tym bezawaryjność i bezpieczeństwo, dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Tak jak w przypadku Classica 400, za napęd odpowiada zasilany elektronicznym wtryskiem paliwa dynamiczny jednocylindrowiec o pojemności 400 cm3, a skuteczne hamulce wspiera system ABS. Classic 400 Cafe Racer to bezkompromisowa konstrukcja, wobec której trudno przejść obojętnie. Ten motocykl pozwala przenieść się do czasów, gdy obłe i skąpe owiewki, długi i wąski zbiornik paliwa oraz ascetyczne wyposażenie idealnie oddawały sportowy charakter maszyny i jej właściciela.

Kenndaten
Baujahr
2015
wymiary [mm]
2100×730×1230 mm
rozstaw osi [mm]
1425 mm
waga [kg]
167 kg
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
pojemność [ccm]
397 ccm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
20.2kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm]
30.8 N.m/5000 r/min
prędkość max [km/h]
135 km/h
rozruch
elektryczny
zapłon
TLI
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony przód | tył
100/90-19 | 130/70-18
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył
amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L]
16 L
średnica×skok
85×70 mm
hamulec przód / tył
320 mm tarcza / 240 mm tarcza
system hamulcowy
ABS
Rocznik
2017
rodzaj paliwa
P lub E5
zużycie paliwa
3.4L/100 km
emicja CO2
CO2 –> 78 g/km